Vi setter opp HMS-løsningen for deg, slik at den er skreddersydd din bedrift. Alt blir klargjort slik at du kan komme i gang fra dag én!
PlusOffice Basis er et digitalt ledelsessystem utviklet for små og mellomstore virksomheter, med fokus på bransjetilpasning og brukervennlighet.
Systemet gir deg full oversikt og samler alle funksjonene du som leder trenger for å kvalitetssikre arbeidsplassen. Vårt HMS-system byr på veldig mange funksjoner og er faktisk det eneste du trenger for å dekke alt av internkontroll, personalarbeid, HR og HMS.
Systemet er svært fleksibelt, enkelt i bruk og tilgjengelig på alle plattformer. Skulle noe likevel være uklart, har du full tilgang på fri fagstøtte og teknisk support.
Alle integrerte skjemaer, instrukser, regler etc vil til enhver tid være oppdatert iht. til gjeldende regelverk og formkrav.
For at du skal kunne jobbe best mulig med å forbedre arbeidsmiljøet og sikkerheten i ditt konsern, leverer vi skreddersydde løsninger som vil gjøre hverdagen din vesentlig enklere.
Brukertilganger kan du enkelt justere sentralt, slik at alle avdelinger har den tilgangen som er satt fra konsernkontoene. Dersom du ønsker et regionsnivå mellom konsern og avdelinger, så kan dette enkelt settes opp for fordeling av ansvar mot avdelingene.
Har du allerede et annet HMS-system? Ta kontakt for å se hvor mye enklere hverdagen din kan bli og hvor mye penger du kan spare.
Takk for din henvendelse. Vi ringer deg så snart vi får anledning og senest innen 2 arbeidsdager.
Data og Økonomitjenester AS
Godkjent regnskapsselskap
Selma Ellefsens vei 6, 0581 Oslo
Org.nr.: 922 048 789 MVA